Saláta sajtos öntettel

 2010.08.26. 19:40

 

 


Ebédeljünk valami könnyűt, és egészségeset!

 

Hozzávalók: 1-zacskó saláta keverék, fél szál kígyóuborka, 5db kisebb paradicsom, 1db tv paprika, 2-szál újhagyma, 1b vöröshagyma.

Hozzávalók a sajtos öntethez: 1-kiskanál delikát, 1-evőkanál vaj, 3-szelet lapka sajt, 1-kiskanál liszt,csipetbors,1-evőkanál tejföl.

 

Elkészítés: A következő receptet mindazoknak ajánlom, akik szeretik a salátás ételeket.

Egy tányérra rápakoltam a megmosott, és feldarabolt saláta keveréket. Majd a kígyó uborkát, a hagymákat, a paradicsomot, és végül a paprikát szintén átmostam, és apróra szeleteltem, és rászórtam a salátára. Egy pár percre félre raktam, míg elkészítettem rá az öntetet.

Egy serpenyőbe vizet engedtem, és hozzáadtam a delikátot, és a vajat, és jól összefőztem. Bár én szeretem az új hagyma szárát is felhasználni ételekhez, és aprítottam egy kicsit a delikátos lébe. 

Jól elkavartam, és belehintettem a borsot. Ezután belekanalaztam a tejfölt.

3-darab lapka sajtot megszabadítottam a csomagolásától, és a kezemmel belecsipegettem, és jól megkavartam. Utána lehúztam a tűzről, és 1-sikanál lisztet rászitáltam. Mikor jól eldolgoztam a masszát visszatettem a tűzre, és kis lángon közép sűrű öntetet főztem.

Vigyáztam, hogy le ne égjen.

Picit vártam, és rácsurgattam a salátára, és díszítettem még paradicsommal, és sajttal.

De lehet az öntetbe főzni sonkát, aki szereti.

 

Jó étvágyat kívánok!

 

Elkészítési idő: 30 perc

 

Saláta sajtos öntettel:

 

 

 

 

Címkék: saláta recept ételek sajt egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr792250327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása