Sajttal töltött falatkák

 2011.08.25. 20:40


Hozzávalók:
½ kg burgonya
1evőkanál tejföl
1kiskanál vaj (bármilyen lehet)
1cs.lapka sajt
10dkg reszelt trappista sajt



Elkészítés:
A burgonyákat meghámoztam, megtisztítottam, majd egy nagyobb lábasba dobáltam, vízzel felengedtem, és  készre főztem. Krumplitörővel pépesre összetörtem, azután a tejfölt, és a vajat eldolgoztam benne, és ízesítettem sóval. Diónyi gombócokat formáltam a masszából, és a közepét apróra szelt lapkasajttal gazdagítottam. A kész golyókat átforgattam tejbe, azután reszelt sajtba. Fogyasztás előtt átmelegítettem hogy a sajt megolvadjon, és sült csirkemellel tálaltam.
Jó étvágyat!
 

Címkék: sajtos olcsó recept ételek egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr593180524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása