Töltött bundásgolyó

 2011.12.02. 21:24

 

Hozzávalók: ( 2 főre)

10 dkg párizsi

2 szelet lapkasajt

fél fej vöröshagyma

6 szelet kenyér

2 db tojás

 

Elkészítés:

Ha már végképp unod a megszokott reggeliket!

Előkészítettem a felvágottat, a sajtot, és a hagymát, majd apró darabokra szeleteltem.

Hat szelet kenyeret egy vágódeszkára helyeztem, és levagdaltam körbe a héját.

Minden egyes kenyeret kettévágtam, azután egy fél szelet kenyeret fogtam, és a már felaprított sajttal, hagymával, és baromfival betöltöttem. Picit bevizeztem a kezem és golyókat formáltam a töltött kenyérből, de úgy hogy a labda tartalma ne látszodjon ki.

Egy tányérba beleütöttem a két tojást, és beleforgattam a golyókat, mindezután forró olajban 1-2 percig sütöttem.

Ahogy kész lett szalvétára szedtem, és fokhagymás tejföllel lecsurgatva hozzá forró citromos teával lehet fogyasztani.

 

Ízre kicsit a húsos palacsintára hasonlít.

 

Jó étvágyat!

 

Töltött bundásgolyó

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: reggeli olcsó ételek gombóc egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr73432615

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása