Anyák napi díszkosár

 2011.04.30. 21:09

 

 

A szokásos virágcsokor mellé készíthetünk valami egyedi dolgot is az édes anyáknak!

Hozzávalók: 1db csokoládés papírdoboz, 1db kis plüss maci, 1 kisebb tekercs szalag, száraz, vagy élő virág (pár szál), 1db fénykép magunkról, 1-2db csokoládé, ragasztó.

Elkészítés: Lepjük meg az édesanyákat egy mutatós díszkosárral!

Nekem még húsvétról megmaradt egy nagyobb csokoládés dobozom, és abból fabrikáltam egy közepes kosárformát olló segítségével.

Majd félig szórtam bele száraz virágszirmot, és a plüss macit a kosár közepére ültettem. Egy fényképet fogtam, és formára vágtam, és egy üdvözlő kártyára ragasztottam. Pár szárított szirmot ragasztóba mártottam, és a fényképet körbe kidíszítettem. Ezután egy pici zsineg segítségével a plüss nyakába kötöttem a virággal dekorált fényképet. Különböző virágokkal díszítettem mindkét oldalt ízlésesen, utána pár csokoládét helyeztem a mackó egyik oldalához, és végül egy kisebb szalagot olló segítségével bepödörtem, és a virágokra tekertem.

Lehet celofán papírba csomagolni, és szalaggal átkötve ajándékba vinni!

Én ezzel a dekorációval kívánok minden édesanyának Boldog anyák napját! :)

Anyák napi díszkosár:

 

 

 

Címkék: napi anyák egyszerű dekorációk könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr112867786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása