Gombás hidegtál

 2011.03.31. 08:43



Egy pár falat sohasem árt!

Hozzávalók: 20dkg vaj, 2db főtt tojás, 10 dkg reszelt sajt, 3 szál újhagyma, (vagy 1 db lila hagyma), 3-4 fej főtt gomba, ízlés szerint só, pici bors.

Elkészítés: Egy edényt elővettem, és a következőket beledobáltam: a vajat, a főtt tojásokat, a reszelt sajtot, és végül az apróra szelt hagymát. Villa segítségével jól összedolgoztam az alapanyagokat, majd apróra törtem a gombákat, és ezt is hozzáadtam. A végén ízlés szerint sóztam, és borsoztam. Majd tányérra szeleteltem a szendvics kenyérből, és a kész masszával megkentem a tetejüket, és pici sajttal díszítettem. Kígyó uborkával, és újhagymával tálaltam.
Isteni ízt adott a gomba a hideg falatoknak, és bármilyen összejövetelekre ajánlom mindenkinek! :)
Jó étvágyat kívánok!

Elkészítési idő: 20 perc

Gombás hidegtál:


 


 

Címkék: olcsó gomba ételek egyszerű könnyen hidegtál

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr962787336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása