A fokhagyma, és a tejföl nem csak a lángosra jó!

 

Hozzávalók: fél kg burgonya, 1db fokhagyma, 1db nagyobb kiszerelésű tejföl, 1 kiskanál delikát, 1 db főtt tojás, 1db vöröshagyma, pici ketchup, 2db csirkemell filé, 1db tojás, pár kanál zsemlemorzsa, pár kanál liszt, 1dl sör.

 

Elkészítés: Azoknak ajánlom a következő receptet, akik odavannak a húsos ételekért!

Előző nap a csirkemell filét megtisztítottam, és picit ki klopfoltam. A hús mindkét oldalát besóztam, és borsoztam, majd egy kis fokhagymával átdörzsöltem. Ezután egy tálba bele fektettem a hús szeleteket, és annyi tejet borítottam rá, hogy elfedje az edény tartalmát. Erre azért volt szükség, hogy az éjszaka alatt kicsit megpuhuljon a hús a tejtől. A csirkét ki emeltem az edényből, és egy vágódeszkára tettem. Majd elkészítettem a tölteléket. Egy tálba rajtam a következőket: a tejfölt, a delikátot, a fokhagymát, a főtt tojást, a vöröshagymát fölszelve, és végül a ketchupot. 

Az összekevert tölteléket az egyik hús szélére pakoltam, majd a másik végét rá hajtottam.

Jól megnyomkodtam a szélét, hogy ki ne folyjék a baromfi tartalma. Így jártam el a következő szelet csirkehússal is. 3 műanyag ebédhordót helyeztem az asztalra, és az egyikbe lisztet, majd a másikba zsemlemorzsát szórtam. A harmadikba egy tojást ütöttem, majd hogy elég legyen a tojás pici vizet engedtem hozzá, ezután hozzá csurgattam a sört, és bele pici sót. Nem maradt más hátra a töltött szeleteket beleforgattam a tojásba, utána a lisztbe, és utoljára a zsemlemorzsába. Olajsütőbe készre sütöttem, majd tányérra kiszedtem. A burgonyákat meghámoztam, és nagyobb darabokra vágtam. Megsóztam a tetejét, és fokhagyma darabokkal bedörzsöltem. Bedobáltam egy tepsibe, majd 160 fokon készre sütöttem. Lehet a hús mellé tálalni, és akármilyen savanyúsággal fogyasztani.

Bár én még lecsurgattam a tetejét egy kis tejfölös fokhagymás szósszal.

Isteni lett a töltelék! :)

Jó étvágyat kívánok!

Töltött hús tepsis burgonyával: 

 

 

 

Címkék: burgonya recept hús ételek egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr612683243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása