Tejszínes roló

 2010.07.14. 15:08

 

 
 
Cukrászdában megvásárolható édességet otthon is el tudjuk készíteni!
 
 
Hozzávalók tésztához: 20 dkg liszt, 15 dkg zsír, 2dl víz, 4db tojás, csipet só, 1dkg porcukor.

Hozzávalók a töltelékhez: tejszínhab, tej, kakaó, 1-evőkanál cukor, 1-evőkanál vaj.

Elkészítés: Elővettem egy lábast, és beleöntöttem a vizet, cukrot, zsírt, sót, és nyílt lángon felforraltam, majd kevergetés közben a lisztet is hozzáadtam. Folytattam a folyamatos kavarást, és hozzácsurgattam a tojásokat, és simára eldolgoztam. Ezután sütőpapírral béleltem ki a tepsit, és nyomózsákból, hosszú csíkokat halmoztam a papírra.
Én forró 220 fokos sütőbe helyeztem, és készre sütöttem. 
Fontos: Nem szabad nyitogatni a sütőajtót, mert összeesik a tésztánk.
 
Amíg kihűlt az édesség megcsináltam a csoki öntetet a tetejére. Egy zománcos kisebb edénybe szórtam a cukrot, a vajat, mikor felforrt rá a kakaót, és végül a tejet. Sűrű öntetet főztem.
A kihűlt süteménybe tejszínhabot nyomtam, és vastagon leöntöttem a csokoládéval.

Isteni lett, és nagyon finom ajánlom akármilyen összejövetelre!
 
Jó étvágyat! :)
 
Tejszínes roló: 

Címkék: olcsó édesség recept ételek tejszín egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr232151501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása