Könnyű csirke falatkák

 2010.12.31. 21:35

 


Valami egészségesre, és könnyedre vágysz? Akkor a következőt készítsd el!

 

Hozzávalók: 2 főre: 2db csirkemell, 2dl víz, csipet bors, 2 kiskanál delikát, ízlés szerint majoránna, 1 fej vöröshagyma, 1dl tejföl, 1db tojássárgája, pár szelet lapka sajt,(vagy reszelt trappista sajt), 2-3 gerezd fokhagyma, 20dkg vaj, 1 evőkanál liszt.

Elkészítés: A csirkemell filét jó alaposan megmostam, majd apró darabokra vágtam kés segítségével, és egy serpenyőbe helyeztem. Rá öntöttem 2 dl vizet, és 10 dkg vajat a tetejére lapátoltam. Közepes lángon kavargattam, közben a következő fűszerekkel ízlés szerint ízesítettem: delikáttal, borssal, és végül majoránnával. Pár percig pároltam, ezután a hagyma felét apró kockára daraboltam, és a csirkéhez adtam.

Tíz percig hagytam, még főni.

Egy kisebb zománcos formát ki kentem a maradék vajjal, és a készre párolt baromfit belecsurgattam.

Fakanál segítségével a tetejét jól elsimítottam.

Egy kisebb tálat fogtam, és belefolyasztottam a tejfölt, és hozzá adtam a tojássárgáját, és a lisztet.

Jól eldolgoztam, és még ebbe a masszába szórtam 10 deka reszelt sajtot, és bár én hogy még finomabb legyen, fokhagymát zúztam rá.

A csirkére pár darab szeletelt sajtot pakoltam, és erre rá locsoltam a fokhagymás keveréket.

Még reszeltem egy kis sajtot a tetejére, és 180 fokon fél óra alatt kész lett a sajtos csirkém.

Isteni lett, ahogy összesült a sajttal!

Párolt káposztával, vagy sült hasábburgonyával lehet tálalni!


Jó étvágyat kívánok mindenkinek! :)

Elkészítési idő: 30 perc

Boldog Új Esztendőt!

Könnyű csirke falatkák:

 

 

 

 

 

Címkék: csirke olcsó recept ételek sajt egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr862551297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása