Csirkeraguleves

 2010.11.11. 11:12



Egy gazdagon elkészített levesnél nem is kell jobb ebédre!

Hozzávalók: 20dkg hús vegyesen, (comb, szárny, mell), 1-2 kisebb marék zöldség keverék, 1-2 szál sárgarépa, 1 szelet vöröshagyma, ízlés szerint delikát, 2-evőkanál olaj, 1-evőkanál liszt, ½- citrom leve, 2-evőkanál tejföl.

Elkészítés: A zöldségeket jól megtisztítottam, és fel daraboltam, majd a húsokkal is így jártam el.
Egy lábasba belecsurgattam az olajat, és beleszórtam a zöldségeket, és picit pirítottam.
Ezután a húsokat is hozzá adtam, és így is futtattam kicsit. Majd fölengedtem 2 l vízzel, és addig főztem amíg, jól meg nem puhult a leves tartalma. Egy kisebb tűzálló edényt fogtam és a  maradék olajat belefolyasztottam, és a lisztet hozzá kavartam, és világos rántást készítettem. Mikor elkészült a rántás lehúztam a tűzhelyről, és fel engedtem vízzel, és a levesbe öntöttem.
Nem maradt más hátra: a tejfölt beleraktam, és jól felfőztem. A kész levest lehet tányérba kiszedni, és friss citrom levét bele csavarni.

Az egészséges életmódhoz elkerülhetetlen egy tányér meleg leves! :)


Jó étvágyat kívánok!

Elkészítési idő:40 perc


Csirkeraguleves:






 

Címkék: csirke recept ételek egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr32441328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása