Könnyű tekercs

 2011.02.15. 19:00


Táplálkozzunk egészségesen, és olcsón!

Hozzávalók a tésztához:
fél kg liszt, só, 1 db tojás, kiskanál ecet, víz.

Hozzávalók a töltelékhez:
1cs. saláta keverék, 1 fej hagyma, 1 db paradicsom, 1 evőkanál vaj, csipet bors, csipet majoránna, 1 kiskanál delikát, 2 szelet lapka sajt, 2 db csirkemell filé.

Elkészítés: A következő receptet azoknak ajánlom, akik szeretik a salátás ételeket!
A tészta hozzávalóit egy edénybe pakoltam, és egy sűrű, ám de mégis folyékony masszát készítettem. Egy kis időre félre toltam a tésztát, míg az öntetet fel készítettem. Egy lábasba tettem 1 evőkanál vajat, rá borítottam a már megtisztított, és felkockázott csirkét. Vizet engedtem rá annyit, hogy elfedje, majd izés szerint szórtam bele delikátot, borsot, és végül majoránnát. Fakanál segítségével jól megkavartam, és egy szelet paradicsomot is vágtam hozzá. Lefedtem fedővel, és hagytam jól összefőni. Addig a nyers tésztám- elővettem, és ugyan úgy jártam el, mint a palacsintasütésnél. Palacsintasütőbe pár darab tésztát lesütöttem. Utána egy nagyobb tálba a saláta keveréket beleszórtam, és daraboltam hozzá hagymát, és paradicsomot, de akinek van uborka azt is lehet. Mielőtt kész lett az öntetem belecsipegettem 2 szelet lapka sajtot, és ettől, még finomabb lett. Nem maradt más hátra, mint a tésztát tányérra helyezni, majd a salátából szórni rá, és a csirkés öntetet a tetejére csurgatni. Feltekertem, majd öntettel még leöntöttem, és bár én még a salátából pakoltam mellé a tányérra, hogy kiadósabb legyen.

De még egyszerűbb dolgokkal is meg tudjuk tölteni a tésztánkat. Ha valaki szereti
májkrémmel megkenve, és csalamádéval az is nagyon finom.
V
agy akár vagdalt hússal töltve, és szintén csalamádéval.

Isteni volt, és megbolondította a tölteléket a csirke, és a sajt!


Jó étvágyat kívánok mindenkinek! :)

 Könnyű tekercs:




 

Címkék: csirke saláta olcsó recept ételek egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr862663578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása