Húsgombóc leves

 2010.11.12. 08:37



Dobjunk össze könnyedén egy kis levest ebédre!


Hozzávalók:
delikát, ½ - fej vöröshagyma, csipet majoránna, 1-2 kisebb marék fagyasztott zöldség keverék, 10 dkg – sertés darált hús, bors, 1-db tojás.

Elkészítés: Azoknak ajánlom a következő receptet, akik már unják tésztával készíteni a levest.
Egy lábasba engedtem 1l vizet, majd szórtam bele ízlés szerint delikátot. A ½ fej vöröshagymának a felét a levesbe tettem a többit félre raktam. Majd fagyasztott zöldségkeverékből két nagyobb marékkal a fövő vízbe tettem, és végül a majoránnával ízesítettem picit. Fedővel lefedtem, és közepes lángon hagytam főni a levest. Egy tálba beledobáltam a következőket: a darált húst, a tojást, a borsot, delikátot ízlés szerint, és az apróra vágott vöröshagymát. Jól elkavartam fakanál segítségével, utána megvizeztem a kezem, és apró gombócokat formáltam a nyers masszából, és a levesbe helyeztem.
Addig főztem, amíg a leves tartalma puhára nem főtt.
Ha kész lehet tálalni, és fogyasztani.

Nagyon finom lett, és nem árt a változatosság! :)

Elkészítési idő: 35- perc

Húsgombóc leves:



 

Címkék: recept ételek egyszerű húsgombóc könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr72443778

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: fez um post 2018.06.03. 10:41:30

The Italian Connection: "Avanti Ragazzi di Budapest" - Riots in Hungary

Trackback: ótimo site 2018.05.06. 03:34:56

Nordic track threadmill exp 1000x manual - qieqajx

Trackback: visite o site por vir 2017.12.28. 01:58:42

Falfirkák - elmentek otthonról

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása