Halloween alma

 2011.10.29. 12:32

 

 


Nyugaton nagy divat a Halloween, és ezt nem csak jelmezekkel hanem asztalidíszekkel is ünnepelik!

 

Hozzávalók:

4 db alma

1 fürt szőlő

3 kocka tejcsokoládé

3 kocka étcsokoládé

1db vaníliáskeksz

1db jégkrémespálca

1 kiskanál kristálycukor

 

Elkészítés:

Elővettem egy lapostányért, rátettem 3 megmosott almát, ezután egy nagyobb fürt szőlővel takartam be az almákat. A maradék egy almát félretettem, és elkészítettem a csokiöntetet.

Egy kisebb lábasba vizet engedtem, és forrni hagytam, majd egy üvegedényt ráhelyeztem, és megolvasztottam a tejkockákat. (Én egy pár csepp étkezésiolajat is borítottam hozzá, hogy nagyon sűrű se legyen. ) Az almát óvatosan beleforgattam a csokismázba, mindezután a tányérra tettem. A vaníliáskekszet apró darabokra törtem, és a gyümölcsöt körbedíszítettem vele. Az étcsokoládét

gőz fölött megolvasztottam, és kiskanál segítségével csíkokat rajzoltam az almára, végül a jégkrémespálcát a gyümölcs közepébe szúrtam, aztán gazdagon meghintettem kristálycukorral.

Egy pár percre a hűtőbe toltam, hogy megdermedjen jól a csokisdekoráció, utána lehet az ünnepiasztalt kellőképpen díszíteni ezzel a gyümölcsös összeállítással.


Kívánok mindenkinek Békés mindenszenteket!

 

 

Címkék: alma ünnep halloween olcsó egyszerű dekorációk

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr593337815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása