Tárolási praktikák

 2010.10.27. 08:36




Egy befőttes üveg mire jó még?

Hozzávalók: 1db- akármilyen befőttes üveg, 1db-szalvéta, kisebb szál zsineg, 2db fahéj rúd, pár db- műlevél, 1db-befőttes gumi, ragasztó.

Elkészítés: Kisebb-apróbb édes tallérokat könnyedén tudunk tárolni akár hosszabb utazásnál is. Egy tiszta üveget kerestem, és a már elkészített teasüteményeket bele raktam. Majd fogtam egy szalvétát, és az üveg szájára helyeztem, és befőttes gumival jól leszorítottam. Hogy látványosabb, és szebb legyen egy hosszabb zsineget vettem elő, és egy hosszú szálat vágtam belőle, a guminál jól körbe tekertem többször, és egy masnit kötöttem a végén. Figyeltem arra, hogy a gumi ne látszódjon ki alatta. Most már elég jól lerögzítettem a szalvétát, és olló segítségével kör alakba levagdaltam, mint ugye befőtt készítésnél is teszünk.
Volt itthon nekem pár száll illatos dekor fahéj rudam, és azt vágtam ketté, és kettőt a zsineg közé szorítottam.
De lehet szárított gyümölcsöt is mellé rakni, szóval bármivel könnyedén fel tudjuk dobni ezt a kis tároló üveget.
Nem maradt más hátra pár darab műlevelet csíptem le a virágomról, és az egyik oldalát beragasztóztam, majd srégen dekoráltam velük az üveg alját, és persze tűztem az üveg szájához is a levélből.

Szerintem sokkal szebb egy ilyen kidekorált üveg, akár tárolásnál, vagy ha éppen megyünk vendégségbe, és ezekkel a teasüteményekkel akarjuk meglepni a szeretteinket.

Elkészítési idő: 20 perc

Tárolási praktikák:

 

Címkék: olcsó egyszerű praktikák könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr652402222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása