Savanyított zöldségleves

 2011.02.28. 21:54

 


Olcsón, és könnyedén készítsünk egy tányér gazdag levest!

Hozzávalók: ízlés szerint delikát, 1 szelet vöröshagyma, vegyesen zöldségek (répa, borsó, karfiol, fehérrépa, brokkoli,), 2 evőkanál rizs, 1 evőkanál tejföl.

Elkészítés: Egy közepes méretű lábast vettem segítségül, majd a háromnegyedéig vizet engedtem bele. Ízlés szerint delikátot szórtam a zománcos edénybe, ezután egy vöröshagymát megszabadítottam a héjától, és egy szeletet a levesbe tettem. A zöldségeket megtisztítottam a szennyeződésektől, és kés segítségével egyenként megpucoltam őket. Vágódeszkára helyeztem a répát, brokkolit, és apró darabokra vágtam mindet. Mikor ezzel is kész voltam a delikátos vízbe beledobáltam a felaprított zöldségkeveréket, és fedő alatt hagytam félig megfőni.

Addig a rizs szemeket átválogattam, és vízzel átmostam. Amikor a leves tartalma félig megpuhult beleszórtam a rizst is, és készre főztem. 

Amint kész lett az ételem tányérba mertem belőle, és egy kisebb kanál tejfölt kavartam hozzá.

Egyszerűen isteni ízt adott a sok zöldség, és a tejföl! :)

Ajánlom mindazoknak, akik savanyítottan szeretik a levest!

Elkészítési idő: 25 perc

Savanyított zöldségleves:

 

 

 

Címkék: leves olcsó zöldség ételek egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr722699675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása