Töltött gomba

 2011.12.10. 19:24

Ne csak kirántva együk!


Hozzávalók:

50 dkg gomba

2 db főtt tojás

1db vöröshagyma

1 evőkanál vaj

2 kiskanál tejföl

10 dkg trappista sajt

ketchup ( vagy paradicsom)

delikát

 

Elkészítés:

A gombákat alaposan megtisztítottam, és a szárától megszabadítottam, majd félretoltam.

A sütőmet bekapcsoltam, hogy kellőképpen átmelegedjen mire hasznát szeretném venni.

Egy tálba raktam a következőket: a tojásokat, az apróra szeletelt hagymát, a vajat, a tejfölt, a ketchupot ezután delikáttal ízesítettem, és végül a sajtot rászórtam. Alaposan eldolgoztam, és kanál segítségével két gombafej közé töltöttem. Így jártam el az összes gombával.

Alufólia papírt vágtam a sütő rácsára, azután egyenként rápakoltam a sületlen ételt.

20-perc alatt elkészült, ezután tányéra helyeztem, és burgonyapürével tálaltam.


De lehet fokhagymás tejföllel locsolni.

 

Jó étvágyat kívánok !

 

Töltött gomba

Címkék: ünnep olcsó gomba ételek egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr363454006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása