Húsvéti virágkompozíció

 2011.03.17. 19:48

 

 

Dekoráljuk az ünnepi asztalt virágokkal!

Hozzávalók: 1db lapostányér, 1db kisebb műanyag tál, 2 marék műfű, (lehet élő fű is), pár db műlevél, pár szál élő virág, 3db tojás, többszínű filc, (tojásfestéshez), kisebb tekercs piros szalag (tojásdekorálásához).

Elkészítés: Egy lapostányért helyeztem az asztalra, és annyi műfüvet szórtam rá, hogy jól befedje az edényt. Majd kerestem egy műanyag tálat, és rövid időre félre tettem. Nekem volt itthon művirágom, és annak a száráról lecsipkedtem a leveleket. 20 levelet szakítottam a díszhez. Ezután a tálat fogtam, és az oldalát körbe bevontam a levelekkel.

 Ahogy kész lettem szintén műfűvel kibéleltem, és a tányér közepére helyeztem. A tojásokat különböző színű filcekkel kidekoráltam, és a tálba tettem. De lehet színes vékony szalaggal díszíteni a tojásokat. Szerettem volna még szebbé, és látványosabbá varázsolni az ünnepi dekorációmat, és a megmaradt műlevelekkel körbeszórtam a lapostányér szélét. Nem maradt más hátra, mint élő virágot szúrtam a levelek közé, és a tojások mellé is pakoltam pá szirmot.

Könnyen, és pillanatok alatt elkészült ez a virágokkal ékesített dekoráció!

Az ünnepi asztalt is hangulatossá lehet varázsolni ezzel az egyszerű virágkompozícióval! :)

Elkészítési idő: 20 perc

Kellemes időtöltést kívánok mindenkinek!

Húsvéti virágkompozíció: 

 

 

 

Címkék: tojás virág husvét dekorációk

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr782748285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása