Hozzávalók a dekorációhoz:

3db szár nélküli műrózsa

1db mécsesgyertya

1db hosszúgyertya

kisebb szál ezüstszínű gyöngysor

háttérnek egy fehér színű abrosz

 

 

Elkészítés:

Hogyan készítsünk gyorsan, és olcsón mutatós ünnepi gyertyadekorációt?

 

Egy fehér abroszt terítettem a nappali egyik sarkába (de lehet lepedőt is kinek mi van otthon.)

A terítő alá helyeztem két vastag könyvet, ezzel tettem lépcsőzetessé.

Megfogtam a két gyertyát, és a nagyobbikat az összeállítás közepére helyeztem, majd a mécsesgyertyát alá jobb oldalra tettem. Három szál művirágot fogtam, és leszakítottam a szárait, azután a gyertyák köré halmoztam. A látványosság kedvéért ezüst színű gyöngyökkel tettem színesebbé az ünnepi dekorációmat.

Aki szeretné el lehet képeslapként is küldeni !:)

 

Ezzel a dekorációval kívánok mindenkinek Békés mindenszenteket!

 

 

 

 

 

 

 

Címkék: ünnep gyertya virág dekorációk könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr973324958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása