Gyertyatartók gyümölcshéjból

 2010.11.28. 20:22





Varázsoljunk az  ünnepi asztalunkra különböző gyümölcsökből gyertyatartókat!


Hozzávalók:
2 db mandarin, 1db narancs, pár db karácsonyfa gally, díszgyöngyök, 1 db citrom, 3 db mécses gyertya, 1db hosszú gyertya.

Elkészítés:
A mandarinokat, a narancsot, és a citromot előkészítettem, majd jól megmostam, és megtörölgettem. Kés segítségével a citromot hosszába kettévágtam, és egy nagyobb kanállal kikanalaztam a tartalmát. Papír zsebkendővel megtörölgettem a belsejét, ezután vatta pamacsokkal kicsit kibéleltem, és egy mécses gyertyát helyeztem a közepébe. Majd apró fehér díszgyöngyöket tekertem a gyertya köré.
Szintén így jártam el a mandarinokkal, és a naranccsal is.
A megtisztított gyümölcsöknek a tetejét levágtam, majd egy kisebb villával kiszedegettem a belsejét, és mikor felitattam a gyümölcs nedvét, szintén vattával kitömködtem. Mindegyikbe egy gyertyát tettem, és apró fenyőágakkal díszítettem, és hogy látványosabb legyen gyöngyöket akasztottam a dekorációkra.
Lehet a megterített ünnepi asztalra rakni, vagy akár kandallót is fel tudjuk dobni vele.


Kellemes időtöltést! :)

 Gyertyatartók gyümölcshéjból: 





 

 

Címkék: karácsony olcsó egyszerű dísz gyertyatartó dekorációk könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr192479605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása