Édes szellemek

 2010.10.28. 08:37




Halloween ünnepre egy kis szellemes édesség!


Hozzávalók: 1-kg darált keksz, (akármilyen lehet), 1-csomag vaníliás cukor, 1-evőkanál eper lekvár, tej, 2-doboz gyümölcsös joghurt, 1-tábla fehér csoki, 2-3-kocka tej csoki, pár db- szegfűszeg.

Elkészítés: Egy tálba szórtam a darált kekszet, és hozzá adtam a következőket: a vaníliás cukrot, az eper lekvárt, és annyi tejet, hogy közepes állagú legyen a massza. Egy nagyobb tányért vettem elő, majd több apró szellemformát csináltam, és tele pakoltam az edényt. Ezután a gyümölcsös joghurtokat ráborítottam a szellemformákra. Mikor ezzel is megvoltam egy lábasba vizet engedtem, és forrni hagytam. Ráhelyeztem a fövő víz tetejére egy üveg edényt, és beletördeltem a fehér csokit. Jól megolvasztottam gőz fölött, és rácsurgattam a joghurtos figurákra. Nem pakoltam el a fehér csokis edényt, mert rögtön abba olvasztottam meg a tej csokit is, és a fehér figurák tetejét fakanál segítségével lecsöpögtettem. Végül a desszert figurák szemét, száját szegfűszeggel dekoráltam.

Nagyon finom lett, és gyorsan elkészíthető finomság!


Ajánlom mindenkinek a kipróbálását!

Édes szellemek:
  

 

Címkék: olcsó ételek keksz sütemény egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr972404432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása