Gombás szelet

 2010.10.26. 08:05



 Mit készítsünk gombával?


Hozzávalók: fél kg-darálthús, (sertés), ízlés szerint só, bors, fokhagyma, 1db- vöröshagyma, pici- piros arany, 1-evőkanál- vaj, pár szelet- lapka sajt, 10 fej-gomba.

Elkészítés: Dobjunk össze egy gyors gombás ebédet! Egy alutálat fogtam, és vajjal kikentem, majd a megtisztított gomba fejekkel kibéleltem.
Ezután egy tálba borítottam a darált húst, és hozzá adtam a következőket: sót, borsot, fokhagymát, piros aranyat, és végül az apróra vágott vöröshagymát.
Jól megforgattam egy fakanállal, és a már elkészített gombáknak a tetejére kanalaztam a nyers húst, de úgy hogy a gombák ne látszódjanak ki.
Jól elsimítottam a tetejét, és szeletelt lapka sajtot helyeztem rá.
Előmelegített sütőbe pakoltam, és 20-percig sütöttem.

Amikor készre sült, lehet felszelni, és fogyasztani.
Én hasábburgonyát sütöttem mellé isteni volt.

 
Jó étvágyat kívánok!:)


Gombás szelet:



 

Címkék: olcsó recept gomba hús ételek egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr312399587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása