Ajándéktáska

 2010.10.17. 10:55

 

 

Készítsünk egyedi ajándékzacskót!

 

Hozzávalók: 1db-rajzlap, erős ragasztó, 1db kisebb téglalap alakú karton doboz, 2db zsineg, (a táska füléhez), vagy vékonyabb cipőfűző.

 

Elkészítés: Állítsunk össze könnyedén ajándéktáskát. Elővettem egy rajzlapot, és hogy látványossá, és színessé varázsoljam, kerestem a laptopomon egy tájas fényképet, és a rajzlapot a nyomtatómba tettem, és rá nyomtattam a kiválasztott fotót. Nem maradt más, mint összeragasztani a táskát. A rajzlapot vízszintesen lefektettem az asztalra, és a két végét összefogtam, és erős ragasztóval összeillesztettem. Mikor megszáradt állítva az asztalra helyeztem, és a tetejénél körbe újnyi vastagon befele hajtogattam a papírt, mint a normál ajándéktáskánál. Ahogy ezzel is kész lettem a két oldalánál behajtogattam, úgy hogy középre raktam az ujjam, és ott lett a hajtási vonal. De , ha meg nézünk egy normál ajándéktáskát, hogyan van meghajtva az oldalánál , akkor könnyedén ezt is meg tudjuk csinálni. Megfogtam a táskát és ugye az alján, kaptam egy téglalapformát,

és az alsó, és felső részét egymás felé jól meghajtottam. Majd adta magát, hogy két oldalt a sarkokat egymás felé behajtottam. Ezt is szintén ragasztóval rögzítettem. Hogy tartsa az alját valami én vágtam bele egy vékonyabb karton dobozt. Kerestem egy lukasztót, és az ajándéktáska két oldalánál átlukasztottam, és hozzá illő színes zsineget fűztem bele.

Lehet esetleg a táska fülére akasztani kocka alakú üdvözlő kártyákat.

Kicsit bonyolultnak  tűnik a leírtak alapján, de mikor meg pillantjuk a végeredményt, akkor tudjuk, hogy meg érte rá szánni az időt.

 

Kellemes időtöltést!!! :)

 

Ajándéktáska:

 

 

 

 

Címkék: táska olcsó papír egyszerű dekorációk könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr12377880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása