Gyertyatartó

 2010.10.08. 08:56

 

 

Mire tudjuk még használni a kockacukrot?

Hozzávalók a gyertyatartóhoz: 28db-kockacukor, 3-evőkanál kristálycukor, 1db-gyertya, díszítés a tetejére szegfűszeg.

Elkészítés: Nem csak ételek, és különböző italokhoz tudjuk felhasználni a cukrot.

A kockacukrokat előkészítettem, majd kerestem egy gyertyát. Ezután egy kisebb lábasba beleszórtam a kristálycukrot, és folyamatos kavargatással megolvasztottam. Fogtam egy fülpiszkálót és óvatosan belemártottam a folyékony mázba, és a cukrokat elkezdtem összeragasztani az oldaluknál. 16db cukrot ragasztottam össze fektetve, úgy hogy egy négyzetet kaptam. Mikor ezzel megvoltam a négyzetnek mind a négy sarkát bekentem ragaccsal, és ráhelyeztem szintén fektetve a cukrot. Vigyázni kell a összerakásnál, hogy minél kevesebb cukormázzal dolgozzunk, hogy ne égessük meg a kezünket, és ne látszódjon meg a cukrok között a máz. Majd a gyertyát a közepére tettem, és 8db-cukorral körberaktam, de úgy, hogy itt már állítva pakoltam rá a cukrot.

Végül díszítettem a tetejét szegfűszeggel.

Én hagytam 2- órát száradni, hogy szét ne essen.

 

Kicsit macerásnak tűnik a leírtak alapján, de meg éri, mikor megpillantjuk a végeredményt. :)

Elkészítési idő: 30- perc

Gyertyatartó: 

 

 

Címkék: olcsó cukor egyszerű dekorációk könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr842355644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása