Mézes halom

 2010.10.05. 08:33



Egy kis finomság mindig jól jön az asztalra.



Hozzávalók: 15dkg cukor, 2dl tej, 25dkg liszt, 3 evőkanál étolaj, 1 kiskanál mézeskalács fűszerkeverék, 1 kiskanál szódabikarbóna, 7 evőkanál lekvár, 1 tábla tej csoki, 1 poharas vaníliás puding, 1 kiskanál méz, (elhagyható).

Elkészítés:
Egy tálba borítottam a következőket: cukrot, tejet, olajat, lisztet, és végül a szódabikarbónát, és jól összedolgoztam. Arra figyeltem, hogy közép folyékony tésztát kapjak, mert így puha, és omlós tésztát kapunk végeredménynek.
Egy nagy lapos tepsit kiolajaztam, és liszteztem, és a massza felét bele lapátoltam, és 220c-on 7-percig előmelegített sütőbe sütöttem.
Mikor letelt a sütési idő kiszedtem a tepsit, és a tészta tetejére rákentem a lekvárt, és erre a pudingot. Nem maradt más a maradék nyers tésztát a tetejére csurgattam, és visszahelyeztem a tepsibe, és kb. 10-15-percig sütöttem.
Sütés után hagytam kihűlni a süteményt a sütőben, és addig meg csináltam a csoki mázat a tetejére.

Egy lábasba vizet engedtem, és forrni hagytam, majd rá tettem egy üveg tálat, és betördeltem a csokit. Lehet hozzá önteni pár csepp olajat, és folyamatos kavargatással megolvasztottam.
A közép sűrű csokoládét a kész édességre kentem, majd hűtőbe raktam.
Egy fél óra elteltével lehet szeletelni, és fogyasztani.

Nagyon finom lett, és gyorsan elkészült! :)

Elkészítési idő: 40 perc

Mézes halom:



 

Címkék: recept méz ételek egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr152345780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása