Csokoládé alkalmakra

 2010.09.30. 09:30



Egy kis édesség soha sem árt!

Hozzávalók: 1-tábla fehércsokoládé, 1-tábla tejcsokoládé, 1-zacskó darált mogyoró, pár csepp étolaj, kiöntéshez bármilyen forma.

Elkészítés: Meg mondom őszintén, akár milyen összejövetelre megy az ember, én jobban szeretem a saját készítésű dolgaim elvinni, mint pénzt adja ki bármilyen édességért.
Egy lábasba vizet engedtem, és forrni hagytam.
Majd az edény tetejére egy üvegtálat tettem, és bele tördeltem a tejcsokoládét, és pici olajat csöpögtettem hozzá.
Folyamatosan kavargattam, míg teljesen meg nem olvadt. Aztán különböző formákat vettem elő, és kis kanál segítségével megtöltöttem. Bár én nem szoktam kidobálni a bonbonos formákat, és a pogácsaszaggatót is bevetettem ere a célra, na és ne feledjük a joghurtos poharakat sem.
Ugyan így jártam el a fehércsokival is, és ahogy meg olvadt formákba csurgattam.
Lehet játszani a forma kiöntésnél, hogy a fele, fehér másik fele tejcsokoládé. Míg nem keményedett meg az édesség addig szórtam rá egy kis mogyorót.
Mindenki ízlése szerint tudja több féle képen dekorálni a desszertet.
Pár órát hagytam, hogy kellő képen megszilárduljon, aztán óvatosan kiszedtem a formákból, és lehet ajándék dobozba tenni, vagy papírból kosarat fabrikálni, és abba helyezni az édesség formákat.
Majd celofán papírba csomagolni, és már vihetjük is ajándékba.

Szerezzünk örömet saját készítésű csokoládé desszerttel! :)


Csokoládé alkalmakra:





Címkék: olcsó csoki egyszerű praktikák könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr182334007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása