Szaftos csirkemell

 2010.09.29. 08:20



Csirkével készítsünk ebédet!


Hozzávalók: 2-nagyobb csirkemell, csipet só, csipet bors, 1-evőkanál vaj, 1-paradicsom, (lehet konzerves is), 3-szelet-lapka sajt, 1-evőkanál liszt, fél-kiskanál mustár, 1-kiskanál olaj.

Elkészítés: Azoknak ajánlom ezt a receptet, akik szeretik a könnyen, és gyorsan elkészíthető csirkés ebédet.
A csirkemelleket jól megtisztítottam, és kerestem egy nagyobb alufólia papírt, és rá helyeztem a húst.
Mindkét oldalát sóztam, és borsoztam, majd pici olajjal meglocsoltam. Ezután a sütő rácsaira raktam, és 20-percig sütöttem.
Mikor letelt a sütési idő átpakoltam a húsokat egy tűzálló edénybe. 1-evőkanál vajat olvasztottam alá, és a következőket adtam a csirkéhez: apróra szeletelt paradicsomot, (vagy sűrített paradicsomot), felszeletelt lapka sajtot, ízesítettem mustárral, és a végén a lisztet hozzá szórtam. Jól elkavartam, de óvatosan, hogy a mell filé ne szakadjon szét.
Így sütöttem még 5-percig, és egy sűrű szaftot kaptam.
Egy nagyobb tányérra kiszedtem a húst rá szaftot, és mellé sütöttem karikára szelt burgonyát.
Amit a csirke elkészítése közben csináltam.
Alufólia papírra kentem pici vajat, és rá szeltem vékony burgonya szirmokat, és fűszereztem delikáttal, majd alul a sütő rácsán készre sütöttem.

Nagyon finom ízt adott a paradicsompüré ennek az ételnek!

Jó étvágyat!

Elkészítési idő: 35 perc


Szaftos csirkemell:




 

Címkék: csirke olcsó recept ételek könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr932331364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása