Sonkás burgonya

 2010.09.22. 09:27

 

 
Üssünk össze valami sonkásat!
 
Hozzávalók: 1-evőkanál vaj, 20dkg –sonka, (lehet füstölt virslit is pótolni, ha kevés sonka van otthon) 1kg-burgonya, 1-csomag lapka sajt, só, csipetnyi delikát, csipet bors, 1-doboz tejföl, 1db tojás, 1db-szervián paprika, csipet-fokhagyma.
 

Elkészítés: Készítsünk ebédre valamit, ami kevésbé időigényes!
Egy lábasba beleraktam a burgonyákat, és annyi vizet engedtem rá, hogy ellepje, és hagytam, hogy készre főjön.
Bekapcsoltam alul a sütőt, hogy kellő képen átmelegedjen mire, hasznát szeretném venni.
A tepsit kikentem vajjal, majd a sonka szeletekkel kibéleltem. A sonkára rákarikáztam a készre főtt krumplit, és rá pakoltam sajtot. Ekkor hintettem a tetejére sót, csipet delikátot, borsot, és szeletelt szervián paprikát. Én raktam még egy réteget ugyan így rá, bár elfogyott a sonkám, és füstölt virslivel pótoltam. Végül 1-doboz tejfölt, 1db-tojást, csipet fokhagyma port, és csipet delikátot összekavartam, és a tetejére csurgattam, hogy jól befedje.
Előmelegített sütőbe toltam, és készre sütöttem.

Még melegen lehet tányérra szedni, és hozzá savanyúságot fogyasztani.
 
Jó étvágyat kívánok! :)
 
Sonkás burgonya:
 
 
 
 
 
 
 

Címkék: recept ételek sonka sajt egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr452314234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása