Sörben sült hal

 2010.09.21. 11:15

 

 
Készítsünk ebédre halat!
 
Hozzávalók: 1-evőkanál vaj, 2-szétbontott hal, 1-dobozos sör, (akármilyen lehet), fél kiskanál delikát, csipet fokhagyma por, 1-tojássárgája, 2-evőkanál tejföl.
 
Elkészítés: Mindazoknak ajánlom a következő receptet, akik szeretik a halat. Egy serpenyőt fogtam, belekanalaztam 1-evőkanál vajat, és a már felbontott és megpucolt halat beleraktam az olvasztott vajra. Mindkét oldalát kicsit megsütöttem, és mikor már láttam, hogy megpuhult a hal ráöntöttem egy fél-dobozos sört.
Ezután ízesítettem delikáttal, és fokhagymával.
Lefedtem fedővel, és 10-percig pároltam, de vigyáztam, hogy le ne ragadjon.
Közben egy kisebb tányért vettem elő, és 2-evőkanál tejfölt, és 1db –tojássárgájával összekavartam.
Ahogy lejárt a 10-perc párolási idő beleforgattam a tejfölös-tojásos masszát, és még pár percig hagytam, hogy jól összeérjenek az ízek.
Utána tányérra kiszedtem, és mellé lehet tálalni főtt rizst, vagy sült hasábburgonyát.
Isteni finom lett, és a sör adott egy különleges ízt az egész ételnek!!! :)
 
 
Elkészítési idő: 30perc

Sörben sült hal: 
 
 

Címkék: sör olcsó hal recept ételek egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr152312080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása