Paradicsomleves

 2010.08.23. 20:35

 


Előételek miatt lesz kiadós csak igazán egy ebéd!

 

Hozzávalók: 1-evőkanál étolaj, 1-fej vöröshagyma, pár darab érett paradicsom, ízlés szerint só, cukor, csipet petrezselyemzöld, 1-evőkanál rizs, 1-szelet tv-paprika, 2dl-sűrített paradicsomlé.

 

Elkészítés: Szeretem a leveseket, mert számomra nem teljes az ebéd nélküle.

A paradicsomokat jól megmostam, és apró szeletekre vágtam, és egy kisebb lábasba beledobáltam, majd vizet engedtem rá, és jól átfőztem. Közben egy zománcos edénybe belecsurgattam az olajat, és a hagyma háromnegyedét feldaraboltam, és az olajba hajítottam, és hagytam pirulni. Amikor már aranysárgára sült a hagymám lehúztam a tűzről, és hozzá adtam a lisztet, és jól elkavartam vigyázva, hogy ne legyen csomós. Utána a jól megfőzött paradicsomot, átszűrtem és a levét hozzálocsoltam a rántáshoz. Kavartam pár percig, hogy összeforrjon, és közben beleöntöttem a sűrített paradicsomlét. 2dl vizet folyasztottam rá. A maradék hagymát egészben belehelyeztem, és a paprikából is szeleteltem hozzá. 

A petrezselyemzöldet megtisztítottam, és egy csipetnyit a levesbe aprítottam. Nem maradt más hátra, mint ízesíteni sóval, és cukorral. Jól összefőztem, és mikor már majdnem kész voltam a levessel 1-evőkanálnyi tisztított rizst raktam bele, és puhára főztem.

A készre főtt ételt lehet tányérba merni, és megszórhatjuk még egy pici petrezselyemzölddel.

Jó étvágyat kívánok mindenkinek!

 

Elkészítési idő: 40 perc

 

Paradicsomleves: 

 

 

 

 

 

Címkék: leves recept ételek paradicsom egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr462242167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása