Csurgatott kenyér

 2010.08.14. 10:40



Mit készítsünk reggelire?



Hozzávalók: pár szelet kenyér, (akármilyen lehet), 4db-tojás, csipet feketebors, só, 2-evőkanál tejföl, 4-szelet lapka sajt, ketchup.


Elkészítés:
Egy mutatós, és laktató reggelinél nem is kell jobb. Egy nagyobb alufólia tálat elővettem, és kibéleltem kenyérrel, majd félretettem egy rövid időre. Addig is egy üveg tálba raktam a következőket: a tojásokat, a sót, borsot, tejfölt, lapka sajtból 1-szeletet, majd a ketchupből nyomtam hozzá kicsit. Ezután jól elkavartam, és ráborítottam a kenyérre. Még rápakoltam a maradék lapka sajtot, és ketchuppel díszítettem a tetejét. Előmelegített sütőbe helyeztem, és kb. 15-percig sütöttem. Mikor kész lett kivettem a tálból, és föl szeleteltem.

Isteni finom ajánlom mindenkinek!


Elkészítési idő: 25 perc
Csurgatott kenyér:


  

 

Címkék: kenyér olcsó recept ételek sajt egyszerű

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr552220949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása