Tejszínes hólabda

 2010.08.03. 20:54
 

Édesség recept, amit kezdők is el tudnak pillanatok alatt készíteni!
 
Hozzávalók: 1kg-csokis teakeksz, 4-evőkanál eperdzsem, tejszínhab, 1-csomag kókuszreszelék.
 
Elkészítés: Mindazoknak ajánlom a következő desszert kipróbálását, akik nem igazán járatosak a konyhában.
Egy nagyobb tálat kerestem, és a kekszet bele reszeltem. Majd, annyi eperdzsemet kavartam hozzá, hogy túl híg, és persze ragadós se legyen a massza. Ezután egy picit fújtam hozzá a tejszínhabból, és diónyi gombócokat formáltam egy tányérra. Mikor ezzel is megvoltam elővettem két műanyag dobozt, aminek teteje is van, és az egyikbe kókusz reszeléket szórtam, a másikba a tejszínhabból nyomtam. A gombócokat beledobáltam a tejszínhabba, és a lefedett dobozt jól megráztam, és így minden oldalát szépen be tudtam vonni. Nem maradt más dolgom, mint a kókusz reszelékes dobozba átrakni a golyókat, és szintén összerázni.
Egy tényéra pakoltam a kész desszertet, és hűtőbe tettem. 
 Félóra elteltével lehet fogyasztani.

Isteni finom, és nagyon könnyedén összeállítható!!!
 
Elkészítési idő: 30perc
 
Tipp: Ha valakinek nincs otthon nyomós tejszínhabja, akkor akármilyen gyümölcsös joghurtba beleforgathatja a kekszes gombócokat, és utána a kókusz reszelékbe. Ajánlom mindenkinek ezt a fajta variációt sütemény „bepanírozással ” kapcsolatban. Hiszen gyorsabb, kényelmesebb, és egyenletesen be tudjuk vonni, és ne feledkezzünk meg a konyha tisztaságáról sem.
 
Tejszínes hólabda:

 

Címkék: olcsó édesség recept ételek keksz egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr492196800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása