Nem csak édes pitét lehet sütni!

 

Hozzávalók a tésztájához: 1-egész tojás, 2-csipet só, 100g vaj, 200g liszt.

 

Hozzávalók a töltelékhez: fél kg akármilyen darált hús, 2dl víz, 1-evőkanál vaj, ízlés szerint só, 1-csipet bors, 2-gerizd fokhagyma, fél evőkanál delikát, 10-dkg trappista sajt, 1-fej vöröshagyma, 1-db paradicsom. 

Elkészítés: Velem is előfordul, hogy szeretnék kipróbálni valami újat, ilyenkor jön az, hogy kombinálok a konyhában a fűszerekkel, és ekkor jutott eszembe ez az isteni recept. 

Egy tálat kerestem, és beleszitáltam a lisztet a sóval. Majd a vajat felapróztam, és hozzámorzsoltam a liszthez. Összedolgoztam a tojással, és öntöttem hozzá szükség szerint 1-2 evőkanál tejet, vagy lehet vizet is. Ezután 1-órát a hűtőbe raktam. Ez idő alatt elkészítettem a húsos tölteléket. Amit a következő képen csináltam meg.

A tűzhelyre egy serpenyőt helyeztem, és  beleraktam a vajat, és az apróra vágott hagymát, és mikor a vaj, és a hagyma kicsit összesült öntöttem hozzá 2dl vizet, és pár percig hagytam, míg fel nem fő. A darált húst ebbe a vajas lébe dobáltam, és így is pár percig főztem. Közben a következőket adtam még hozzá: Delikát, só, bors, fokhagyma, 1-db paradicsom. 20-perc alatt sikerült összefőzni, és erre ráreszeltem a trappista sajtot, és jól elkavartam.

Kivettem a már készre gyúrt tésztát a hűtőből, és a háromnegyedét a tortaformába nyomkodtam. 10-percig 200 fokon sütöttem. Ezután megtöltöttem a húsos töltelékkel, és a maradék nyers tésztát ráterítettem, és készre sütöttem. Majd lehet szeletelni, és akár héjában sült burgonyát hozzá enni.

Nagyom finom, ajánlom mindenkinek! :)

 

Jó étvágyat!

 

Húsos pite héjában sült burgonyával:

Címkék: burgonya olcsó ételek egyszerű hus könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr152186761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása