Tojásos tészta

 2010.06.30. 17:24

 


 Aki unja már a sajtos makarónit, de szereti a tésztát, próbálja ki a következőt!
 
 
Hozzávalók: fél- csomag csőtészta, fél-kiskanál delikát, 1-kiskanál olaj, 1-evőkanál vaj, 2-darab tojás. Fogyasztáskor a tetejére (tejföl, akár sajt).
 
Elkészítés: Valami igazán kiadós, és egyszerű ebédre vágytam, ekkor nézegettem mit is találok itthon, és a nyers alapanyagokból hirtelen mit tudok főzni. Egy lábasba öntöttem vizet, és hozzá adtam a fél-kiskanál olajat, majd forrni hagytam. 
A fövő vízbe szórtam a tésztát, és puhára főztem.
A kész tésztáról lecsurgattam a felesleges folyadékot, és fakanál segítségével 1-evőkanál vajat kavartam a már megfőtt tésztához, és visszatettem a gázra, és úgy kavartam tovább. Vigyázva, hogy lassú tűznél forgassuk tovább, mert odaég. Ezután 2-darab tojást ütöttem rá, és jó alaposan megforgattam, végül delikáttal ízesítettem meg. 
Lehet tányérra szedni, és a tetejére tejfölt rakni, és reszelt sajtot.

Nagyon finom, és pillanatok alatt elkészíthető!
Elkészítési idő: 20 perc
Kívánom mindenkinek a kipróbálását! :)
 
Jó étvágyat!

Tojásos tészta:
 

Címkék: tojás olcsó ételek tészta egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr752121274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása