Pudingos szelet

 2010.06.28. 20:10

 

 

Milyen desszertet készítsünk?

 

Hozzávalók a tésztájához: 4 db tojás, 4 evőkanál liszt, 4 evőkanál cukor, 2 evőkanál kakaópor.

 

Hozzávalók a töltelékhez: 1-csomag csokoládé puding, 1-kanál cukor, 2-dl tej, 3-kanál eperdzsem.

 

Elkészítés: Mindazoknak ajánlott a következő recept, akik édesszájúak, és imádják a kakaós süteményt. Két tálat vettem elő az egyikbe a tojások sárgáját csurgattam a másik edénybe, pedig a fehérjét. Mindkettőhöz cukrot adtam, és jó alaposan kikavartam. Majd a fehérje kemény habot belekevertem a szintén készre elkészített tojássárgájához. Óvatosan forgassuk össze, mert különben összeesik hamar a hab. Ezután a lisztet apródonként hozzálapátoltam a nyers tésztához, és végül kakaó port szórtam bele. Kivajazott, és lisztezett tepsibe öntöttem a tésztát, és előmelegített tepsibe raktam. Addig, míg sül a sütemény egy lábast kerestem, és a pudingport a cukorral, és a hideg tejjel összekavartam, és tűzön sűrű csoki pudingot főztem belőle. Amikor levettem a tűzhelyről a krémet a mosogatóba engedtem vizet, és abba helyeztem bele az edényt. Egy jó tanács: A puding nem bőrösödik meg, ha cukrot hintünk a tetejére. A készre sült ínyencséget, amikor kihűlt kettévágtam késsel, és vékonyan megkentem az eperdzsemmel, és erre rá pedig a pudingot. Rátettem a tetejét a süteménynek, és porcukorral meghintettem, és lehet kókuszreszeléket is rászórni.

 

Imádom, mert könnyű a tésztája, és mutatós, na meg egyszerű az elkészítése!

 

Jó étvágyat kívánok hozzá! :)

 

Pudingos szelet:

Címkék: olcsó édesség recept ételek puding egyszerű

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr162116874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása