Gyakran fordul elő, hogy sült burgonyát sütök ebédre, és hát mivel nem vagyok nagy étkű, és sűrű az napom így mindig marad későbbre is. Ezért egy jó tanács: Ne sózzuk meg a krumplit, közvetlen sütés után, mert megszárad.

Különböző húsok sütésekor, általában sok olajat öntök a serpenyőbe, és hát mire készre sül az ételem sajnos a tűzhely annyira olajos lesz, hogy nem győzöm takarítani. De egy jó ötlet: Rakni szoktam az olajba egy száraz kenyér darabot, és így nem fut ki sütésnél.

Velem sűrűn előfordul, hogy nem nézem meg elég alaposan a gyümölcsöket vásárlásnál, és zöldet viszek haza. De ilyenkor egy jó kis trükköt szoktam alkalmazni. Egy másik gyümölcsre teszem, és ez által gyorsan megérik.


Szeretek édeset sütni, ezért elég gyakran sütök palacsintát. A tésztájába pici élesztőt, és pár csepp napraforgó olajat szoktam rakni, mert ettől sokkal puhább, és tovább friss lesz a tészta.

Van úgy, hogy több kenyeret vásárolok, és ekkor szoktam  felszeletelni, és a fagyasztóba rakni, és ha enni szeretnék belőle, rögtön tehetem a kenyérpirítóba, és mindig friss kenyeret tudok fogyasztani.

 

Címkék: konyha olcsó egyszerű praktikák könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr562081566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása