Pócsi

 2010.05.26. 19:17




Ez a krumplis recept sok ember gyermek korát idézi fel.


Hozzávalók: 1kg burgonya, 30 dkg liszt, 1db tojás, csipet só, csipet feketebors, 1-kiskanál pirospaprika, 1 fej fokhagyma, (olaj a sütéshez).

Elkészítés:
Szeretem az olyan ételek kipróbálását, amik egyszerűek, és nem sok időt vesznek igénybe. Elővettem a krumplit, és mindet meghámoztam, majd egy tálba lereszeltem. Ezután a tojást, a sót, a feketeborsot, a pirospaprikát hozzáadtam, és jól összekavartam. Mikor kész lettem a fokhagymát hozzátörtem, és a lisztet hozzádolgoztam. Serpenyőbe olajat öntöttem melegedni, és addig a burgonyás masszából kisebb, és lapos tenyérnyi gombócokat formáltam. Majd szép pirosra megsütöttem, és szalvétára kiszedtem. Én teát ittam hozzá, és isteni finom volt.

Jó étvágyat kívánok hozzá!


Elkészítési idő: 40 perc


Pócsi:

 

Címkék: burgonya olcsó recept ételek könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr12033682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása