Sajtos tallér

 2010.05.23. 20:50



A boltokban megtalálható, sós süteményt is könnyedén el tudjuk készíteni otthon.

Hozzávalók: 1kg liszt, 25 dkg trappista sajt, 1 margarin, 2 db tojás, 1-doboz tejföl, 1-evőkanál só, 1-evőkanál köménymag.

Elkészítés:
Egy tálat kerestem, és az összes hozzávalót beleraktam. Majd az elején fakanál segítségével jól megkavartam, aztán a kezemmel összedolgoztam a nyers tésztát. Mikor ezzel megvoltam a masszából diónyi gombócokat formáltam, és egy tálcára helyeztem. Bekapcsoltam a tűzhelyet, és bár nekem sütőformám van itthon, és abba tettem egy gombócot, és a forma nyelével összeszorítottam, és szépen nagy tallérformát kapva pár másod perc alatt készre sütöttem. Így jártam el az összes nyers gombóccal. Esetleg, ha valakinek otthon nincs ilyen forma sütője, ne keseredjen el, mert akkor kinyújtja a tésztát nyújtófával nagyon vékonyra, és egy kisebb tányérral, vagy nagyobb bögrével kiszaggatja, és serpenyőben kisüti. De nem kell alá olaj.

Nagyon finom, sokáig eláll, és nem szárad.
Ajánlom mindenkinek az elkészítését
!

Jó étvágyat kívánok hozzá!

Elkészítési idő: 35 perc

Sajtos tallér:

Címkék: sajtos olcsó recept ételek sajt egyszerű könnyen tallér

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr272026017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása