Virsli falatkák

 2010.05.21. 21:25



Hogyan tudunk egyszerű hozzávalókból változatosabbat

ebédre, az asztalra varázsolni?

Hozzávalók:
Hasábburgonya, pár darab virsli, pár szelet húsos szalonna, ketchup, fokhagyma.

Elkészítés:
Virslit vásároltam ebédre, és azon gondolkodtam, hogyan tudnám az egyszerű ebédem kicsit változatosabbá, és finomabbá varázsolni.
Elővettem a tepsit, és szeleteltem bele pár darab hasábburgonyát, majd a virslimet jól megmostam. Kivettem a hűtőből a szalonnát, és pár szeletet vágtam belőle, majd a virslit kettévágtam, hogy kisebbek legyenek, és szalonnával bevontam. Egy fokhagymát megpucoltam, és pici darabokra szeltem, és a szalonna alá dugtam párat. Ha valakinek lejön a szalonna a virsliről fogpiszkálóval szépen rá lehet rögzíteni. A húsos falatkákat a burgonya mellé helyeztem, és készre sütöttem. Egy jó tanács: én sohasem öntök olajat a tepsibe, mert a szalonna enged egy pici zsírt, és abban szépre meg tud sülni. Egy tányérra kiszedtem a krumplit, majd a falatkákat, és lehet mellé ketchupöt, vagy savanyúságot is fogyasztani.

Nagyon feldobta a szalonna, és a fokhagyma, és isteni finom volt így.

Kívánom mindenkinek ezt a fajta variáció kipróbálását!

Jó étvágyat kívánok hozzá!


Elkészítési idő: 25 perc


Virsli falatkák:

Címkék: olcsó recept ételek sütés egyszerű szalonna virsli könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr982021701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása