Sport szelet

 2010.05.15. 22:00



A sport szeletet sokan ismerik, de kevesen tudják, hogy házilag is elkészíthető.

Hozzávalók: 1kg háztartási keksz, 15dkg vaj, 10 dkg cukor, 3-evőkanál kakaó, fél liter tej, 1-evőkanál rum aroma, 1-tábla tejcsokoládé.

Elkészítés: Egy lábasba raktam a vajat, a cukrot, és picit hagytam összeforrni, majd hozzáadtam a kakaót, és vártam vele, hogy sűrű legyen. Majd a tejet hozzá öntöttem, és jól megkavartam. Hagytam, amíg jól felforr. Addig egy tálba összetörtem apró darabokra a kekszet, és a csoki öntetet rá borítottam. Fakanál segítségével megforgattam a darabolt kekszet, és a rum aromát rá locsoltam, és ezzel is összedolgoztam. Hagytam kb. 15-percig állni az idő alatt jól átpuhult az édesség. Elővettem egy hosszabb alufólia csíkot kiterítettem az asztalra, és fakanállal nagyujjnyi vastagságra elnyújtottam a masszát. Egy nagyobb kocka alakot formáltam a desszertből. Vizet raktam fel forrni egy edénybe rá, raktam egy üveg edényt, és beledaraboltam a csokit, és megolvasztottam. Én szeretem sűrűre hagyni, a megolvadt csokoládét mert, így szépen befogja a süteményt, de lehet hozzá adni pici olajat is. A készre olvadt táblás csokit rákentem a tetejére, és a hűtőbe helyeztem egy órát, és utána lehet szeletelni.

Nagyon finom, és bármilyen alkalomra ajánlott!
Elkészítési idő: 45 perc

Sport szelet:

Címkék: sport olcsó recept ételek sütemény kakaó szelet egyszerű rum könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr52006048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása