Kavart diós

 2010.05.12. 12:06



Ez egy igazán finom, és roppant egyszerűen elkészíthető sütemény.


Hozzávalók: 2 db tojás, 15dkg szeletelt dió, 1- csomag vaníliás cukor, 1- csomag sütőpor, 10 dkg vaj, 20dkg cukor, 20dkg liszt, 2-dl tej.

Elkészítés: Kezdőknek is ajánlom a következő édesség kipróbálását, hiszen nem túl macerás, és rövid idő alatt kész van. Egy tálba raktam a tojásokat, a cukrot, a szeletelt diót, és végül a vajat, majd 10 percig robotgéppel kavartam. Utána hozzáadtam a lisztet, a sütőport, és a tejet. Még kavartam 5-percet, és kivajazott, és lisztezett tepsibe borítottam, és előmelegített sütőbe helyeztem.
Nekem 10-perc alatt készre sült, és a sütőbe hagytam, hogy félig kihűljön. Ezután, lekvárral megkentem a tetejét, és a végén meghintettem a vaníliás cukorral.
 Nagyon finom, és vigyázat, mert gyorsan fogy! :)

Jó étvágyat kívánok hozzá!


Elkészítési idő: 35perc

 

Címkék: olcsó recept ételek tészta diós sütemény egyszerű lekvár olcsón könnyen kavart

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr651994753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása