Sajttal töltött golyó

 2010.05.07. 22:02



Mit is készítsünk gyorsan, és egyszerűen, amit különböző alkalmakkor is fel tudunk kínálni?




Hozzávalók: 50dkg liszt, 15dkg vaj, fél dl tej, csipet só, pár szelet lapka sajt 2-evőkanál tejföl.

Elkészítés:
Szeretem azokat a sós süteményeket, amikkel nem kell hosszasan babrálni, és persze mutatósak, és nagyon finomak. Egy tálba raktam a lisztet, a vajat, a sót, pici tejet, és jól összedolgoztam a hozzávalókat, és nagyon fontos, hogy közepes állagú legyen a tészta.
Majd a sütőt bekapcsoltam, hogy mire a sütit berakom kellőképpen átforrósodjon. Beliszteztem az asztalt kinyújtottam a nyers tésztát kisújnyi vastagságra, és kés segítségével téglalapokat vágtam ki. Nekem lapka sajtom volt itthon, így azt szeltem 4-fele, és kettő kisebb kockát raktam a süteményre, és hogy a sajt ne látszódjon ki a tésztából diónyi golyókat formáltam. A tepsit jól kivajaztam, és a golyóformákat egymástól kicsit távol belehelyeztem. A tetejét leöntöttem olvasztott vajjal, és mindegyikre egy kis kanál tejfölt csurgattam, és végül megsóztam. 20-percig sütöttem, és mielőtt kivettem volna a sütőből pici sajtot szórtam a formákra, és még 2 percig bent hagytam.
Ha kész lehet kiszedni, és félig kihűlt állapodban már lehet fogyasztani.
Isteni finom, és különböző összejövetelekre is ajánlom az elkészítését! :)

Jó étvágyat kívánok hozzá!


Elkészítési idő: 35perc

Sajttal töltött golyó:

Címkék: olcsó recept ételek sajt egyszerű töltött golyó olcsón könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr391982760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása