Anyák napi asztali dekoráció

 2010.04.30. 22:39



Anyák napjára általában virágot szokás vinni, de azonban a virágok mellé illik valami személyeset is adni.

Hozzávalók a dekorációhoz:
1db-kenyeres kosár, 1db-szivacs, 3-fajta virág, 1db fénykép, pár darab gyöngy, piros szalag, pár darab műlevél, 2db – művirág, piros színű filc.

A mézes puszedli tésztájához hozzávalók: 35dkg liszt, 2db tojás, 1-kiskanál sütőpor, fél kiskanál szódabikarbóna, 1-csomag sütőpor, 1db citrom reszelt héja, és pici leve, 15dkg margarin, 2dl tejföl, 2-evőkanál méz.

Hozzávalók a mézes puszedli dekorálásához
: 1db tojásfehérje, fél kanál kristálycukor.

Elkészítés: Nincs is annál szebb, mint anyák napjára  ajándékozunk egy szép virágokból készült asztali dekorációt. Nekem volt itthon egy fonott kenyeres kosaram, és azt elővettem, a közepébe raktam egy nedves szivacsot. Majd párfajta virágot fogtam, és a kosár szélébe szúrtam vegyesen a virágokat körbe. Mikor ezzel megvoltam a szúrtam a szivacs minden oldalába pár darab mű levelet, és ízlésesen a kosár egyik oldalát teletűzdeltem vegyesen élő virágokkal, majd fogtam a piros szalagot, és abból két rövid csíkot vágtam, és összepödörtem, és az egyiket bal, a másikat a jobb oldalra helyeztem el. Azon gondolkodtam, mivel dobhatnám még fel a kosarat, és akkor jutott az eszembe van még piros színű művirágom, és abból raktam a dísz közepébe. A fél kosarat szépen kidíszítettem, de ott volt még üresen a másik fél kosaram. Az jutott eszembe mézes puszedlit sütök, és azt dekorálom ki, és az lesz a kosaram másik felébe. Szóval egy tálba raktam a következőket. 25dkg méz, 2dl tejföl, 2db tojás, 15 dkg margarin, 1db citrom reszelt héja, és pici leve, 1csomag vaníliás cukor, fél kiskanál szódabikarbóna, 1kiskanál sütőpor, 35dkg liszt. Ezeket a hozzávalókat jól összedolgoztam, és 10-percet hagytam pihenni. Addig forró gőz fölött egy tojás fehérjét félig felvertem, és hozzáadtam egy fél kanál cukrot, és kemény habbá vertem. Lisztet szórtam az asztalra, és a mézes tésztát kisújnyi vastagságra kinyújtottam nyújtófával. Kettő szív alakot kivágtam a tésztából, és sütőpapírral kibélelt tepsibe raktam. Majd addig sütöttem, míg a tészta meg nem emelkedett. Hamar sül tehát vigyázzunk, hogy meg ne égessük. Vártam, hogy picit kihűljön, és a habot nyomózsákba töltöttem, és az egyik szívet habbal kidekoráltam, majd apró ezüstszínű gyönggyel díszítettem, és pár élő virág szirmát szórtam a tetejére. A másik szív alakú tésztára raktam egy fényképet, és akkora részt vágtam, hogy a kép beleférjen, majd egy piros filccel kidekoráltam, és fogtam egy pici drót darabot, és élő virágot tekertem rá és a drót segítségével a szív jobb oldalába szúrtam. Ezután a fényképes dekort bal oldalra raktam a másik süteményt a jobb oldalra.
Kívánom mindenkinek a dekoráció kipróbálását, mert nagyon egyszerű, és könnyedén elkészíthető.

Elkészítési idő: 50perc

 Ezzel kívánok Boldog Anyák Napját minden édesanyának!

Anyák napi asztali dekoráció:




 

Címkék: virág kosár levél olcsó anyák dísz dekorációk könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr831965489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása