Anyák napi virágkosár

 2010.04.28. 21:22



Közeleg az anyák napja és ilyenkor a legjobb, ha valami olyan dolgot adunk, amit mi
készítettünk.

Hozzávalók a kosárhoz:
pár db műlevél, pár szál fű, pár db igazi levél, 3-fajta élő virág, pár db száraz virág, 2-fajta szalag, 1-db művirágnak a szára, 1db-szivacs, 1db tányér.

Elkészítés: Pár nap, és itt az anyák napja, és nincs is annál szebb ajándék, mint mikor saját magunk készítjük el az édesanyáknak szánt ajándékot.
Mivel anyák napjára virágot szoktak ajándékozni, így egy virágkosarat fabrikáltam. Egy műanyag tányért elővettem, és a közepére helyeztem egy nedves szivacsot, majd jó alaposan odarögzítettem. Muszáj benedvesíteni a virágok miatt. Majd volt itthon műlevelem, amit művirágokról csíptem le azzal az alját, körberaktam. Ezután fűszálat tűzdeltem a levelek közé. Azért kell a szivacs, hogy abba tudjuk a belerögzíteni a leveleket, és mind azokat a dolgokat, amikkel díszítjük a kosarat. A levelek közé kék színű virágot szúrtam körbe, és ezután rózsaszín művirág szirommal díszítettem ízlésesen. Volt itthon fehér élővirágom és azt raktam körbe a közepére, és hogy mutatósabb legyen vegyítettem közé rózsaszín virágot is. Száraz virágot pár helyre beszúrtam, és egy katicás hűtőmágnest raktam dísznek a virágokra. Azon gondolkodtam, miből készíthetnék fogót, és akkor jött az ötlet, hogy a művirág szára ott hevert az asztalomon, és mivel drótos a közepe, így szépen meg tudtam hajlítani, és mindkét oldalon le tudtam rögzíteni a fogóját. Így elég kopár volt, és végül a kosár fülére is tekertem a műlevélből, és virággal díszítettem, majd egy piros szalaggal tettem még színesebbé. Még így sem volt tökéletes az anyák napi kosaram, és elővettem zöld, és piros szalagot, és drótra tekertem. A zöld szalagot egyik oldalra, majd a pirosat a másik oldalra helyeztem.
Gyorsan, egyszerűen elkészíthető virágkosár, és ajánlom mindenkinek megcsinálni!

Elkészítési idő: 30perc



Virágkosár:

Címkék: virág kosár levél olcsó szalag egyszerű dekorációk könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr701960474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása