Zöldségleves

 2010.04.25. 20:09



Párfajta zöldséggel könnyedén, és rövid idő alatt tudunk főzni levest.

Hozzávalók: 1-kiskanál delikát, egy karika vöröshagyma, 2-szál sárgarépa, 1- kisebb marék fagyott zöldség keverék, betétnek a levesbe egy kisebb marék rizs.

Elkészítés:
A leves nagyon fontos része a táplálkozásunknak. Ezért elég könnyedén egy kis zöldséggel vegyítve még gazdagabbá tehetjük.
Én nem szeretem zsírosra főzni a leveseket, ezért nagyon ritkán használok húst. Igazán a  a tv-paprika, és ha egy kis csirke bőrt főzünk bele ekkor kap igazán finom ízt. Egy lábasba vizet öntöttem, és szórtam bele delikátot, majd egy vöröshagymát megpucoltam, és ebből egy szeletet a delikátos vízhez raktam. Mivel csak sárgarépám volt itthon így 2-szálat felszeltem, és a leveshez adtam. Akinek nincs otthon többfajta zöldsége pótolhatja mint ahogy én is tettem egy kis fagyott zöldséggel. Kivettem a fagyasztóból és egy marékkal raktam a levesbe. Fakanál segítségével megkavartam, és vártam, míg kellő kép összefő az alapanyag. Mikor félig megfőtt a zöldség, nekem rizs volt itthon és ebből szórta egy picit a levesbe. Ahogy készre főtt leszűrtem és az átszűrt lébe raktam a rizst. A megfőtt zöldséget külön edénybe tettem, és tálalásnál mindenki annyit rak a főttételbe amennyi, csak jólesik.
Sűrűn készítek , mert nagyon szeretem, és nem zsíros, és nem tudom elképzelni az ebédet leves nélkül!

Mindenkinek jó étvágyat kívánok hozzá!

Zöldségleves:




 

Címkék: leves főzés olcsó recept zöldség ételek egyszerű könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr591950891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reKorrekt 2010.04.27. 13:11:28

"nem tudom elképzelni az ebédet leves nélkül"

Vagyunk így ezzel páran :)
süti beállítások módosítása