Húsvéti asztali dekoráció

 2010.04.01. 22:10



Egy ízlésesen dekorált asztal még szebbé és hangulatosabbá varázsolja az ünnepet.

Elkészítés: Mielőtt belevágok ,hogy hogyan dekoráltam ki az asztalom én a húsvéti vázám és kosaramat vettem segítségül amit már leírtam részletesen a többi elkészített dekorációknál.
Hiszen a húsvét miről szól a tavaszról, a virágokról, tojásfestés, és sorolhatnám tovább. Éppen ezért egy csokor virágot használtam elsősorban a diszítéshez . Hiszen virágokkal fel tudjuk dobni az asztalunkat kellőképpen. Elővettem a már elkészített vázámat és ízlésesen beleállítottam a virágokat , hogy még jobban feldobjam a húsvéti csokromat vettem elő egy ezüstszínű gyöngysort. Nekem még karácsonyról maradt ez a gyöngysorom és úgy éreztem, kiválóan tudnám a virágokat dekorálni vele. Rátekertem a virágokra a gyöngyöket mikor ezzel is megvoltam pár szál sárga virágot fogtam és a váza mellé elhelyeztem és raktam a szárához pár darab műlevelet. Majd volt itthon egy nagy csoki tojásom és kötöttem rá egy piros szalagot hogy mutatósabb legyen. Mikor kész voltam vele a váza bal oldalához raktam, és a gyöngyből tekertem a tojásra. Ezután virágokat, és műlevelet szórtam elé. Volt itthon több tojásom és kettőt filccel ízlésesen kidekoráltam, majd kisebb maréknyi műfüvet szórtam az asztalra egymástól kicsit távol, és rá raktam a füvekre a tojásokat. Szintén gyöngyökkel, és virágokkal díszítettem a tojásokat is. Ezzel az asztalom bal oldala kész is lett. Az asztal jobb oldalára helyeztem a húsvéti kosaramat és a dekoráció mindkét oldalához szórtam műfüvet és egyikre egy csokinyulat raktam, és virággal , levéllel dekoráltam. A kosár másik oldalához pedig szintén egy tojást dekoráltam ki filccel és ismét virággal és gyönggyel tettem szinesebbé.


A végeredmény:

Címkék: tojás virág levél csoki szalag váza dekorációk

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr921888065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása