Húsvéti kosár 2

 2010.03.30. 22:24



Már csak pár nap van húsvétig.

Hozzávalók: 1 db kenyérkosár, 6 db tojás, pár darab műlevél, pár darab igazi virág, 2 kisebb marék igazi fű, piros szalag, 1db piros, és 1db zöld filc, kosár fogolyához egy 1db művirágnak a szára, 1db hűtőmágnes.

 Elkészítés: A konyhámban  a kezembe akadt a kenyeres kosárkám rögtön egy dekoráció jutott eszembe. Mi enne, ha ebből készíteném húsvétra a kosaramat. A kertből szedtem pár marék füvet és azt szórtam bele ,majd volt itthon élő virágom és abból szórtam párat a fűre.  Ezt kombináltam száraz virággal is, így még jobban feldobja a dekorációt. Azon gondolkodtam, miből csinálhatnék fogót a kosárnak és akkor jutott egy ötlet az eszembe ,hogy ha egy művirágnak a virágát leszedem ,akkor ez megfelelő lenne fogónak. Meghajlítottam a művirág szárát és kétoldalt a korárhoz rögzítettem.  Így túl kopárnak találtam a kosár fogóját, ezért műlevelet és virágot tekertem rá. Majd egy hosszú piros szalagot kötöttem a kosár jobb oldalára és ollóval begöndörítettem.Mikor ezzel megvoltam, gondolkodtam mivel tehetném még szinesebbé ezt a dekorációt és ,ezért pár darab műlevéllel körbe raktam a kosár szélét. Mivel ez a dekoráció a húsvétról szól hát egy dolog hiányzik az pedig nem más mint a tojás.6 darab tojást elővettem és  különböző képen kifestettem. Én filccel rajzoltam két tojásra és volt egy tojás amit szalaggal átkötve díszítettem. Volt amire szalvétáról kivágott virágmintát ragasztottam és volt olyan tojás amire élő virágot préseltem ki. Kipróbáltam több variációt és ezeket készítettem el és ezekhez nem kell úgy gondolom sok minden.
Az egyik tojást a kosár elé helyeztem és alá műlevelet raktam és hogy jobban feldobjam élő virágot szúrtam a levelekhez.  Végül volt itthon egy katicás hűtőmágnesem  és azt  a kosaramba raktam hogy még szebb és látványosabb legyen.

Az eredmény:


 

Címkék: tojás virág kosár levél filc szalag dekorációk

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr431882610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása