Húsvéti asztali dísz

 2010.03.29. 09:01



Mit lehet kezdeni pár falevéllel?

Hozzávalók: 1db vastag gyertya, 1db porcelán tányér, pár darab (igazi ) falevél, pár darab műlevél, pár darab élővirág, 3 db tojás, 1db piros filc, 1 db zöld filc, 1db tojásnak a héja, vastag zöld színű szalag , és  végül áttetsző cellux.

Elkészítés: Szeretek dekorációkat összeállítani de azt sem akarom, hogy egyformák legyenek ezért arra gondoltam, hogy milyen lenne a húsvéti asztali díszem, ha falevéllel díszíteném. Én egy közepes porcelán tányérra szórtam igazi falevelet lehet sárga ,zöld ki milyet tud szedni és a tányér közepére raktam egy vastagabb gyertyát amit a következő képen dekoráltam. Egy tojást megrepesztettem, majd a tartalmát egy edénybe folyasztottam és a tojáshéjat ezután megmostam és megtörölgettem. Majd ragasztószalaggal szép lassan a tojáshéj apró darabjait a gyertyához ragasztottam ízlésesen az egész gyertyát megpróbáltam körbe vonni a tojás darabjaival és persze hagytam közte helyet, mert ott is kidekoráltam filccel. Én virágokat rajzoltam a tojáshéj közé, de persze lehet több figurával szebbé és látványossá varázsolni. Mikor ezzel is meg voltam elővettem pár műlevelet és a gyertya köré beszurkáltam. Volt itthon élő virágom és nagyon fel tudja dobni akár milyen dekorációt is készítsünk. 4 db fehér virágot raktam még a gyertya köré és mivel húsvét lesz gondoltam pár darab tojást is rakok az asztali díszemre.3 db tojást fogtam megszúrtam mind két végénél és kifújtam a tartalmát egy edénybe .Ezután  vízzel átöblítettem a belsejét és vártam míg kicsöpög a belsejéből a víz rendesen. Filccel különböző formákkal kidekoráltam a tojásokat és kettőt a gyertya mellé helyeztem el  és arra gondoltam ,ha szalaggal díszíteném ezt a dekorációt még látványosabbá tenném . Ezért egy vastag zöld szalagot kerestem és egy vékony drótra tekertem, majd ollóval a végét begöndörítettem és beleszúrtam a dísz jobb oldalához. Végül a harmadik tojást gondoltam az asztali dísz elé rakom egy kis műlevéllel, ezzel még mutatósabb lett az asztalom.


Tessék:


 

Címkék: gyertya tojás levél szalag dekorációk

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr441876015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

franko 2010.03.30. 03:16:02

szia,kérlek segíts abban, hogyan lehet képet felrakni.. most indítok egy blogot, és nem jövök rá.. Nagyon béna, tudom..
süti beállítások módosítása