Húsvéti kosár

 2010.03.25. 16:39

Íme egy húsvéti kosár, amely gyorsan és könnyedén elkészíthető.

Hozzávalók: műfű, levelek, vastag piros szalag, 2 db csoki tojás, 1db csoki nyuszi, aranyszínű vastag szalag, karácsonyi gyöngyök, pár darab csokigolyó és díszítésnek 3db cukor.

Elkészítés: Mivel hamarosan eljön a húsvét, gondoltam, veszek csokitojást és nyuszikát, ahogy ezt minden egyes évben szoktam. Nagyon szép csomagolásban vettem ezeket a húsvéti édességeket és az jutott eszembe, hogy a dobozából nagyon szép kosarat tudnék fabrikálni. Szóval ollót ragadtam és egy formás kosarat vágtam belőle, majd maradt még annyi a dobozból, hogy fület ragasszak össze a kosárnak. Bármilyen könnyen hajlítható dobozzal lehet helyettesíteni.
Mikor elkészült a kosárkám, beletettem a műfűből, de akinek nincs otthon műfüve az ha normál füvet rak bele, azzal is mutatós. Ezután a tojást és a nyuszikát a kosárba beleraktam és a tojást vastag piros szalaggal átkötöttem.

A nyuszi nyakába gondoltam kötök egy piros szalagot de sajnos elfogyott, ezért anyagból vágtam egy hosszú csíkot és azt kötöttem a nyakába; és még karácsonyról megmaradt nekem egy arany színű gömböcske, ezt is a nyakába akasztottam, szerintem nagyon feldobja. Fogtam pár darab műlevelet, és a kosárnak a fogójára tekertem egyenletesen, hogy mindenhol legyen levél.
Mint az előző asztali dísznél, ezt is egy művirágról csíptem le, és gondoltam, nagyon feldobná a zöld levél.

Mikor elkészültem a levelekkel, azután kerestem vastag piros szalagot, és a kosárka fogójának a jobb oldalára egy masnit kötöttem, és ollóval nagyon begöndöríttettem a végeit, hogy szinte gömb alakot vegyen fel a masni. Azután szintén a piros szalagból vágtam egy keveset és a kosárnak a fogójának a bal oldalától a közepéig rátekertem ízlésesen. Mikor ezzel is megvoltam, megfogtam egy vastag aranyszalagot, 3 kisebb darabot vágtam belőle, és a papírkosár közepébe vágtam egy lyukat ollóval és az egyik vastag aranyszínű szalagot egyenesen átdugtam a lyukon. Mikor ezzel elkészültem, ismét ollóval begöndörítettem. Szintén megcsináltam ugyanezt a bal- és jobboldalon.

Majd volt itthon aranyszínű csomagolásban cukrom, és azt raktam a nyuszi és tojás elé dísznek. Esetleg ha valakinek nincs otthon cukor, hasonló díszt is elérakhat csak a lényeg, hogy a színek ne térjenek el tehát arany színű legyen.

Mikor a kosarat befejeztem, azután eléraktam a műfűből, és a másik csoki tojást  ráraktam, és ezt a tojást is átkötöttem a maradék piros szalagommal. Ezután pár darab csokigolyót beleszórtam  a műfűbe, és végül még a karácsonykor megmaradt ezüstszínű gyöngysort rátekertem a tojásra, és ezzel próbáltam kicsit feldobni.

Tessék, így néz ki:


Címkék: kosár olcsó dekorációk könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr21865494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása