Húsvéti gyertyatartó

 2010.03.24. 21:49

Gyertyatartó tojáshéjból

A tojáshéjat legtöbb ember kidobja, pedig rengetek dekorációt  lehet belőle készíteni.

Hozzávalók
:1db tojás, műfű, kettő fajta színes filc, 1 db mécses gyertya, pár darab élővirág, 1db papírtálca

Elkészítés: Elővettem egy papírtárcát, de ha valakinek nincs otthon akkor bármilyen kisebb porcelántányér jó hozzá. Műfüvet szórtam a papírtányérra, de a műfű helyet lehet normál füvet is rá szórni, mert attól is mutatós lesz.
Ezután elővettem egy tojást és mint mikor főzünk, vagy sütünk, kettétörtem. Ekkor kapunk kettő fél tojáshéjat.
Mikor ezzel kész voltam a tojáshéj belsejét kiitattam vattapamaccsal és egy pici vattát hagytam a tojáshéj belsejében.
Ezután ollót fogtam és a tojáshéj szélét óvatosan mert hamar elreped bevagdostam. Nagyon szép formát lehet kihozni  ha ügyesek vagyunk. Gondoltam feldobná ha kidekorálnám a tojást pár fajta színnel. Kerestem kettőfajta filcet és azzal ízlés szerint festettem rá formákat. A filcet is tudjuk mással helyettesíteni  ha esetleg nem találnánk .
Én még ajánlom a körömlakkot hiszen sok nő otthonában minden bizonnyal megtalálható. Ahogy kész lettem a tojáshéj dekorálásával a műfűre raktam és ezután a tojáshéjba helyeztem a mécsest. Azon gondolkodtam, mivel tudnám kicsit tavasziassá varázsolni és eszembe jutott hogy pár virággal szépen fel tudom dobni. Ha belegondolok nem is kellett sok minden szinte hozzá és egy szép húsvéti dekorációt készítettem.
Ugye milyen egyszerű?

Így néz ki a húsvéti gyertyatartó:






 

Címkék: gyertya olcsó egyszerű dekorációk könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr421866388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása