Ez egy könnyen,és olcsón elkészíthető húsvéti asztali dísz.

Hozzávalók
: 3db tojás, 6db élő virág, egy pár darab levél, húsvéti műfű, zöld színű vastag szalag, egy papír kerek tálca.

Elkészítés:

Kerestem egy kerek papírtálcát, és bár tavalyról maradt nekem, gondoltam feldobja, ha rakok  a tányérra egy kis műfüvet.
Elővettem három darab tojást, és megszúrtam mindkét oldalát, és kifújtam a tojást a belsejéből,  majd mikor megmostam, és megtörölgettem, fogtam kétfajta filcet, és ízlés szerint kidekoráltam.

Mikor a tojás kifestésével végeztem ráraktam a tojásokat a műfű tetejére, és élő rózsaszín virágokat szurkáltam a kifestett tojások köré. Gondoltam egy kicsit feldobná ha a szélét teleszúrnám műlevelekkel. Ezt úgy oldottam meg, hogy volt itthon  pár szál műrózsám, és a száráról a leveleket lecsíptem. Ezzel díszítettem az asztali dísz szélét. Végül megfogtam egy vastag zöld színű szalagot, egy vékony drótra rátekertem,és beleszúrtam a papírtálcába, és a szalag széleit ollóval begöndörítettem.

Íme az eredmény:






 

Címkék: húsvét tojás virág dísz dekorációk

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr781860688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása