Finom tészta

 2011.07.17. 22:02

Tésztát főzzünk ebédre különlegesen, és egyszerűen !

 

Hozzávalók:
1kg csavart tészta
2db tojás
3 evőkanál natúr joghurt
1db 500g-mos kiszerelésű paradicsomos gombás szósz
1 kiskanál tejszín
10 dkg reszelt sajt ( trappista)
ízlés szerint delikát
fokhagymapor
majoránna
bors

Elkészítés:
Egy nagyobb zománcos edénybe felkészítettem vizet, és hagytam forrni. A tésztát beleborítottam, és pár csepp olajat is csepegtettem hozzá, hogy össze ne tapadjon a tészta. Fakanál segítségével megforgattam az edény tartalmát, és hagytam készre puhulni. Mikor már  elfőtt majdnem az összes víz a tésztáról lehúztam a lábast a gázról, és ízesítettem delikáttal, borssal, majoránnával, és fokhagymával. Jól elkavartam, majd hozzáadtam a natúr joghurtot, a tejszínt, és végül a paradicsomos szósznak a felét. Tálalásnál gazdagon szórtam reszelt sajttal, és lehet petrezselyem zölddel díszíteni.

Címkék: és olcsó recept ételek tészta egyszerű olcsón könnyen

A bejegyzés trackback címe:

https://konnyen.blog.hu/api/trackback/id/tr963075448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása